سوالات متداول مشتریان گرامی به همراه پاسخ آن ها به شرح زیر است:
بله، تمام محصولات برند Geepas (جیپاس) دارای ۲ سال گارانتی رسمی شرکت جیپاس هستند. سایر برندهای متفرقه نیز شامل ۱۴ روز مهلت تست سلامت و اصالت کالا میباشند تا با خیالی آسوده خرید کنید.
بله، ما فقط کالاهای اصل و اورجینال ارائه میدهیم. اصالت کالا پیش از ارسال بررسی میشود و شما تا ۱۴ روز فرصت دارید در صورت وجود هرگونه مغایرت یا مشکل، آن را مرجوع کنید.
در صورتی که کالا آسیبدیده، شکسته یا معیوب به دست شما برسد، تا ۱۴ روز پس از دریافت، امکان بازگشت و مرجوعی کالا وجود دارد. کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید تا مراحل پیگیری انجام شود.
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل (COD) وجود ندارد. تمامی سفارشها فقط به صورت پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی انجام میشود. این روش هم سریعتر است و هم تضمین میکند سفارش شما بدون تأخیر ثبت و ارسال شود.
در حال حاضر فروش ما فقط به صورت آنلاین انجام میشود و امکان خرید حضوری فراهم نیست. اما با توجه به شرایط فروشگاه، میتوانید محصول را به صورت آنلاین ثبت سفارش کرده و از ۱۴ روز مهلت تست سلامت و اصالت کالا بهرهمند شوید تا با اطمینان کامل خرید کنید.
در صورتی که سوال خود را در میان سوالات بالا پیدا نکردید می توانید با کارشناس فروش سایت ارتباط برقرار نمایید تا شما را راهنمایی کنند.